THE SOCIAL NATURE OF KNOWLEDGE IN MODERN SOCIETY

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Svitlana HANABA

Анотація

У статті розглядається вплив наукових досягнень на суспільне життя, зокрема на процес отримання й функціонування знань. Стверджується, що у суспільному житті знання набувають нових характеристик й дозволяють маркувати значимі для людини особливості її буття, осмислювати суттєві трансформації суспільства. Наголошується, що в сучасному світі відбувається перехід до нової соціальної якості знання. Знання розглядаються як процес легітимізації одних знань та забуття інших, гібридизація різних типів знань, що супроводжується трансформацією змісту та структури знань. Підкреслюється, що знання втрачають свою самоцінність, вони набувають лише своїх споживчих якостей та цінностей й розуміються як товар, як особлива цінність, завдяки якій можна отримати нові вартості у наступному виробництві та обміні.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
SOCIAL PHILOSOPHY, PHILOSOPHY OF EDUCATION

Посилання

Toffler, A. (2002). A future Shock. – Moscow: AST (in Russ.)

Gomilko, O. (2015). A knowledge Society as a challenge to rationality. Filosofia osvity (Philosophy of education), 1(16), 16-38 (in Ukr.)

Philosophical dictionary of social terms. In V. P. Andrushchenko (Ed.). – Kharkiv: Corwin (in Ukr.)

Vedmediev, M. M. (2013). Cultural resources of productive thinking. – Sumy: University book (in Ukr.)

Nietzsche, F. Untimely meditations: on the use and harm of history for life. Retrieved from http://www.lib.ru/NICSHE/razmyshleniyal.txt.

Gorbunova, L. (2007). Complex thinking as a response to the challenge of the present day. Filosofia osvity (Philosophy of education), 1 (6), 40-56 (in Ukr.)

Grebenshchikova, E. G. (2012). Philosophical-methodological substantiation of the transdisciplinary paradigms in bioethics: abstract of the doctor of philosophical sciences dissertation: 09.00.08 "Philosophy of science and technology (in Russ.)

Kyiashchenko, L. Modern forms of knowledge production. The triple helix of transdisciplinarity: University – government – business. Retrieved from http:// www. courier: EN /cour 1067/7100.htm.

Liotard, J.-F. (1998). The situation of postmodern. – SPb.: Aletheia (in Russ.)

Shamray, V. (2013). Education in the system of humanitarian technologies. Filosofia osvity (Philosophy of education), 1 (12), 44-60 (in Ukr.)

McLuhan, M. (2003). The Gutenberg Galaxy. The creation of a man of the print culture. – Kyiv: Nika-

Tsentr (in Ukr.)